יום רביעי, 22 במאי 2013

Ready Steady Go!

אוקיאז נלך בדרכים המקובלות... - לפני הכל אני צריכה להציג את עצמינכוןאז נעים מאודאני חןבת 30, חיה בתל-אביב והחיים שלי מ-ש-ע-מ-מ-י-ם-!-!-!
לא שאני באופן אישי משתעממת מהם חלילה (טוב נואולי קצת...). פשוט כשאמרתי למכרה היום שאני חושבת לפתוח בלוג ומחפשת רעיון מגניב היא הציעה: “מה הבעיהזה הכי פשוטאת חיה בתל אביב ואת רווקהתכתבי על זהבלוג שיתאר את חייך בתל אביבמעין יומן מסעבטוח יש הרבה מה לכתוב!”
איזו תמימות רמת-גנית חמודה...
אז זהושלאאין הרבה מה לכתוב בעניין.
בלוג כזה יסתכם בפוסט אחד של כמה שורות:
קמתי בבוקרשטפתי פניםצחצחתי שינייםהתקלחתיעשיתי קפהוהתיישבתי לבדוק מייליםב9:30 קמתי מהמחשבנעלתי נעליים ויצאתי לעבודהבמהלך היום עשיתי המון דברים שקשורים בעבודה שלי ומעניינים לכם ת'תחת (וגם הואאם לומר את האמתנראה קצת משועמם), ב21:00 שלחתי מייל סיכום יום לבוס שלי כמו שביקש ממני לעשות בכל יום (טוב נוב22:00-23:00, אם בכלל.. כזאת אני – מורדת ומשוגעת... ), אכלתי משהוהתקלחתישיחקתי "SUSHI GO_ROUND” באייפון והלכתי לישון"
מרתקנכון?
ואזלמעשהזה היכה בי – יש לי חיים משעממיםמאוד.
מה שמצחיק הוא שעד שהגעתי לתל אביבכשעוד חייתי בזכרון יעקב הקטנהעברתי כמה וכמה דברים שהפכו את החיים שלי לפחות משעממיםביניהםאיבדתי את אמא שלי בגיל צעיר מאודהוטרדתי מינית (ששש.. אל תספרו לאף אחד... זה סוד!..) ראיתי את סבא שלי בסלון ביתו מכוסה בסדין לבןוהייתי בתאונת הרכבת שהייתה בבית יהושע ב2006, ולא סתםאלא בקרון של חמשת ההרוגיםרק מושב אחד הפריד בין המוות לביניובין כל אלה יצאתי עם חבריםהשתכרתיצחקתיהייתי בתנועת נוער ויצאתי למחנותהייתי פעילה בתנועה פוליטית ויצאתי להפגנות בצמתים וכיכרותכתבתי למגירה (ולאבא שלי ואחותי הגדולה שקראו), עשיתי צבאעשיתי סקסהלכתי להצגות תיאטרוןעליתי על במה – בהזדמנויות מסוימות שרתי ובאחרות שיחקתיטסתי לחו"ל (רודוס נחשבכן?), עליתי על רכבת הרים למרות הפחד המאוד גדול רק כי אמרו לי "מה 'כפת לךיהיה כיף!” (- סבלתי), עשיתי סנפלינג (ללא קיר תומך)..... בקיצורלא עשיתי שום דבר מאוד מיוחדאבל עשיתי חיים!...



ואז הגעתי לתל אביבעיר ללא הפסקהושקעתי בשעמום של שגרה.
עד אז עשיתי מה שרציתי לעשות ושמישהו ינסה לעצור אותי!... אם רציתי להשיג משהופשוט השגתי אותו.

אבל בשנים האחרונות משהו בי השתנההכל נהיה כבד יותרקשה יותרמסובך יותרגדול עליי יותרלא שקודם הייתי הבן אדם הכי ספונטני בעולםאבל עכשיובגדולאני אדם שנוטה להגיד "לאלכל הצעה מעניינת שנקרית בדרכיאני אוהבת את השגרה שלי ומפחדת משינוייםחוצמזהטוב לי איפה שאנילמה שארצה לשנות משהוועוד המון בלה בלה בלה מהסוג הזה..! - שיעמום!

יכול להיות שזו תוצאה ישירה של משבר כלכלי גדול שלא הצלחתי לצאת ממנו במשך תקופה של כ4-5 שניםלא יכולתי להרשות לעצמי לעשות שום דבר אחר פרט לעבודה.
מה שבסופו של דבר הוביל אותי למקום שאני נמצאת בו היום וכל כך אוהבתמנהלת "גיבור תרבות – בית הספר לכתיבהוסמנכ"לית מותגים של שתי חנויות עיצוב יפהפיות.
והיוםהיום אני פשוט רגילה לצורת החיים והמחשבה הזאת שאני לא יכולה להרשות לעצמי אפילו לקנות חולצה אחת פעם ב... לא יכולה להרשות לעצמי לצאת לשתות בירה (שלא לדבר על וודקה רדבול...), או בקיצורלא יכולה להרשות לעצמינקודה.
אז אני עובדתהרבהואני אוהבת את העבודה שלי מאודויחד עם זהמעולם לא חלמתי להיות מנהלת בית ספר לכתיבה וסמנכ"לית מותגיםפשוט התגלגלתי לשםמה שאני באמת רוצה לעשות בחיי זה לכתובברמת הלהתפרנס מזהובנינודרך השלילה שבה בחרתי בשנים האחרונות לא ממש הולכת להוביל אותי לשם.

אז אחרי שהגעתי לתובנה המרתקת הזו בנוגע לחיי המשעממיםהגעתי גם להחלטה! - אעמיד בפני עצמי משימה וכך אתפוס שתי ציפורים במכה אחת! - גם רעיון לבלוג וגם אוסיף קצת עניין לחיי!

המשימהבמשך חצי שנה אני הולכת להגיד "כןלהצעות שיקרו בדרכיבתור התחלהלפחות פעם בשבועפעם בשבוע אחווה 'פעם ראשונהמאיזשהו משהו.
עכשיו רק נותר לגלות האם זו תהיה הפעם הראשונה שאחליט להיות אמיצה וגם אעמוד בזה...

מוכנים? GO!...
נ.ב – נראה לי שאני מתחילה לחפש דירהבפעם הראשונה ללא שותפיםאם מישהו שומע על משהו באיזור פלורנטין – היוש.....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה